Lis 30

Práce ve dvojicích:

– Promyšlení pravidel při telefonování.
– Shrnutí pravidel a zapsání na tabuli.
– Dojde k určení doporučeného pořadí – oslovení, představení se, formulování dotazu (informace), vlastní dialog, ukončení hovoru.
– Třída se rozdělí na dvě skupiny – volající   a volaní.
– Volající si vylosují lísteček s názvem instituce nebo jménem osoby (na lístečku je popsána i tématika hovoru).
– Volaní si také vylosují své „zařazení“.
– Simulace telefonních hovorů – po dvojicích. Ostatní kontrolují pravidla telefonování.
– Děti získají další zkušenost při jednání s dospělými.
– Podle chování volajícího, jeho reakcí, mimiky atd. se dá poznat, kam asi volá.
– Zjištění pocitu volajícího a „hodnocení“ od ostatních ve třídě.
– Uvědomění si, že svým telefonováním na sebe mohou volající přitahovat i nechtěnou pozornost (mimika, hlasitost, …).
– Automatické dodržování určitého společenského jednání při jakékoli komunikaci.

Autor: Václav Víška



Zanechte komentář

Pro přidávání komentářů musíte být přihlášen/a.