Kurz English of research. English of projects, proposals and presentations bude probíhat v období únor – duben 2014
Kurz je rozdělen do devíti 3 nebo 4hodinových bloků (viz termíny na konci pozvánky)
Vyučující: Mgr. Daniela Vrabcová, Ph.D. (Katedra pedagogiky a psychologie)
Úroveň: smíšená (pre-intermediate – intermediate – upper-intermediate)
s gramatickým zaměřením na úroveň pre-intermediate a intermediate, tj. mírně a středně pokročilé):
Main educational topic(s): English of research. English of projects, proposals and presentations
- Vocabulary and selected terminology
- Research papers and proposals: useful phrases, common mistakes, style, punctuation
- Introducing and concluding your research study
- Discussing your proposals and data, arguing your cases
- Presenting results and interpreting findings etc.
- Speaking, writing, listening
- Active work with your research papers, proposals and presentations (focus on individual needs)
Main grammar elements:
- Useful phrases (selection)
- Useful tenses (consolidation)
- Ambiguous words, ambiguous prefixes, ambiguous pronouns
- Prepositions
- Numbers
- Articles
- Tying a text together
- Punctuation (selection)
- Verb + (to) infinitive/ – ing form
Main language skills:
- reading
- writing
- speaking
- listening
- pronunciation
- writing research papers and proposals (selected extracts)
- giving oral presentations
- discussions
Main conversation topic(s): Culture and casual talks, jokes
English proverbs and idioms – topics:
- Culture and nature
- Environment
- Men and women
Termíny:
- pátek 7. 2. 09:00 – 12:15 4 vyučovací hodiny
- pátek 14. 2. 14:15 – 16:30 3
- pátek 21. 2. 09:00 – 12:15 4
- pátek 28. 2. 14:15 – 16:30 3
- pátek 14. 3. 09:00 – 12:15 4
- pátek 21. 3. 13:15 – 16:30 4
- pátek 11. 4. 13:15 – 16.30 4
- pátek 18. 4. 09:00 – 12:15 4
- pátek 25. 4. 13:15 – 16:30 4
rozsah: 34 vyučovacích hodin kontaktní výuky
Evaluace (průměrná známka; n=5 )
Obsah absolvovného kurzu: 1,2
Kvalita studijních materiálů: 1,0
Vědomosti lektora k danému tématu: 1,0
Pedagogické schopnosti lektora: 1,0
Organizace kurzu: 1,0
—————————————————————————–
Vzkazy z dotazníků:
Evaluace (průměrná známka; n= )
Obsah absolvovného kurzu:
Kvalita studijních materiálů:
Vědomosti lektora k danému tématu:
Pedagogické schopnosti lektora:
Organizace kurzu:
—————————————————————————–
Vzkazy z dotazníků:
- Více konverzačních témat. Pro různé úrovně znalostí účastníků kurzu jsou některá témata příliš náročná. Velmi pozitivně hodnotím i vstupy při výuce a poskytnutou literaturu.
- Přátelská atmosféra, zajímavý a použitelný obsah. Pokračování žádoucí!
- Lekce byly přínosné, zajímavé. Nejužitečnější pro mně byly fráze – presentations
- Přínosný kurz, lektor vždy vhodně reagoval na znalosti jednotlivých účastníků a upravil tak program kurzu. Témata byla vždy aktuální, vhodně volená a užitečná, hodina obsahovala rozmanité aktivity.
Foto z 14.02.2014
[Not a valid template]
Foto z 18.04.2014
[Not a valid template]
Zanechte komentář
Pro přidávání komentářů musíte být přihlášen/a.